Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Paulsen_US
dc.contributor.authorDjadela, Rihardsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:43Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other34890en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14510
dc.description.abstractKatras darba tēmas aktualitāti nosaka tēmas nozīmīgums sabiedrībā. Šī bakalaura darba tēma izvēlēta, lai raksturotu mārketinga stratēģijas nozīmīgumu uzņēmuma darbībā un atklātu pētāmā uzņēmuma vispārējās darbības priekšnoteikumus un iespējas tirgū. Bakalaura darba mērķis ir iepazīstināt ar uzņēmuma mārketinga plāna realizēšanu Latvijā un pierādīt tā veiksmīgu realizāciju Latvijas tirgū. Mērķa īstenošanai veikti šādi uzdevumi: 1. Izpētīts un analizēts mārketinga stratēģiju teorētiskais materiāls. 2. Veikta nozares raksturošana un tirgus vides analīze. 3. Salīdzināta divu līdzīgu uzņēmumu darbība. 4. Veikta klientu aptauja. 5. Pamatojoties uz iegūtajiem materiāliem, veikti secinājumi par mārketinga vadlīnijām un tirgus iespējām un priekšrocībām. Bakalaura darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļteorētiskā aspektā raksturota mārketinga plānošana un tās nozīme veiksmīga biznesa attīstībā, raksturoti mārketinga plānošanas etapi, sniegts ieskats mārketinga stratēģijas izstrādāšanāen_US
dc.description.abstractThis bachelor's thesis topic is chosen to describe the importance of marketing strategy in business, also to reveal the researched company’s overall operational preconditions and opportunities in the market. The goal of bachelor thesis is to present the company's marketing plan realization in Latvia and to prove its successful realization in the Latvian market. To achieve goal, the following tasks have been done: 1.Studied and analyzed the marketing strategy of theoretical material. 2.Characterization of a sector and analysis of the market environment. 3.Compared two similar business activities. 4.Performed customer survey. 5.Based on the materials, made conclusions about the marketing guidelines and market opportunities and benefits. Thesis consists of three parts. The first part describes the theoretical aspects of marketing planning and its role in the success of business development, describes the stages of marketing planning, provides an insight into.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFohow mārketinga stratēģijaen_US
dc.title.alternativeFohow Marketing Strategyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record