Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorFaļenkova, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:45Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35779en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14530
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “E piedevu ietekme uz produktu kvalitāti un pircēju izvēli”. Mūsdienu prasībām atbilstošiem pārtikas produktiem jābūt ne vien veselīgiem, bet arī pietiekami ilgi uzglabājamiem, ērti lietojamiem un ātri pagatavojamiem.Darba mērķis ir izpētīt produktu kvalitātes nodrošināšanas metodes un padziļināti apskatīt E piedevu ietekmi uz produktu kvalitāti un pircēju izvēli. Darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un praktiskās. Darbā ir sešas nodaļas.Darbs sastāv no 61 lapas un 2 pielikumiem. Tas ir ilustrēts ar 16 attēliem un 10 tabulām. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā, un tā tapšanā ir izmantoti 20 literatūras avoti.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Bachelor’s Paper is “Influence of E additives on quality of products and choice of buyers.” Food products of nowadays shall be not only healthy, but also storable long enough, easy usable and fast to prepare. The aim of the work is to carry out research of methods connected with quality assurance of food products and detailed investigation of impact of E additives upon quality of products and choice of buyers. The Bachelor’s Paper consists of two parts – the theoretical and the research part. The work is composed of six sections. The work comprises of 61 pages and 2 appendixes. It is illustrated by using 16 pictures and 10 tables. The Bachelor’s Paper is written in Latvian language and it is developed by using 20 sources of literature.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleE piedevu ietekme uz produktu kvalitāti un pircēju izvēli.en_US
dc.title.alternativeInfluence of E additives on quality of products and choice of buyers.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию