• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ZĪMOLA IETEKME UZ PATĒRĒTĀJA IZVĒLI STARPTAUTISKAJĀ TIRGŪ

Thumbnail
Öffnen
303-36118-Ananiasvili_Nina_VadZ040234.pdf (498.6Kb)
Autor
Ananiašvili, Ņina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fricberga, Ieva
Datum
2008
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, vai produkta zīmolam ir nozīme produkta iegādes procesā, un ja ne zīmols, tad kas, ietekmē patērētāju galējo lēmumu. Darbā ir aprakstīti mārketinga komunikācijas veidi, ar kuru palīdzību ražotājas var izveidot un uzlabot saikni ar patērētājiem, kā arī zīmolu veidi, tipi, zīmolu savstarpējo attiecību shēma. Pētījums ir balstīts uz jautājumu, kurš ir minēts mērķa aprakstā, t.i. kas ietekmē patērētāja izvēli. Tika mēģināts noskaidrot, kādus zīmolus un kāpēc tieši šos konkrētus zīmolus patērētāji izvēlas. Kā tiek veidotas ilglaicīgas attiecības ar zīmoliem un kas ir ietekmējošie faktori, kuru dēļ patērētājs veido ilglaicīgas attiecības ar zīmoliem. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām un 9 apakšnodaļām, ietver 2 grafikus un 5 pielikumus. Bakalaura darba apjoms ir 78 lapaspuses ieskaitot pielikumus.
 
Bachelor’s degree’s work objective is to determine if the product brand influence product, while it is purchased, and if it is not a brand, that influence consumers final decision, then what is it? Bachelor’s degree author mentions such themes as marketing communication (styles, types, models), that helps manufacturer to create and to improve connection with consumer; as well as brand (style, types, and models) and its interaction scheme. Survey that has been done in this bachelor’s degree work is based on the question that is mentioned in the objective’s description, what effects consumers’ choice. Author has tried to find out, which brands are being chosen by consumers and why they give an advantage to those brands and prefer those brands more then other brands. As well as major question for author was how sets up a long term relationships with brand and what are the motivating factors, that make consumers to set up long relationships with it. Bachelor’s degree’s work consists of 3 chapters and 9 subchapters, it includes 2 graphics and 5 appendixes. The volume consists of 78 pages total, including appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14537
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV