• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SIA "ROSINTER RESTAURANTS"ieiešanas stratēģiju Latvijas tirgū analīze

Thumbnail
Открыть
303-36513-Rozniece_Anna_VadZ030575.pdf (613.4Kb)
Автор
Rozniece, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Anna Rozniece „SIA „ROSINTER RESTAURANTS” ieiešanas stratēgiju Latvijas tirgū analīze”. Bakalaura darba mērķis: analizēt firmu tirgū ieiešanas stratēģijas un pamatot teorētiskā pētījuma rezultātus ar praktisku piemēru - ROSINTER RESTAURANTS darbības analīzi. Darba pirmajā nodaļā izpētīti starptautiskā mārketinga teorētiskie aspekti, pētot mārketinga jēdzienu, mārketinga mērķus un mārketinga stratēģiju, starptautiskā mārketinga koncepcijas un tirgū ieiešanas stratēģijas. Otrajā nodaļā raksturota ROSINTER RESTAURANTS vēsturiskā attīstība un darbība, izpētot saimnieciskās darbības rādītājus un darba organizāciju. Trešajā nodaļā analizēta ROSINTER RESTAURANTS mārketinga stratēģija, apkopoti svarīgākie secinājumi un izstrādāti priekšlikumi tirgū ienākšanas stratēģiju izmantošanai un ROSINTER RESTAURANTS mārketinga darbības uzlabošanai. Bakalaura darbā 65 lapaspuses, 24 attēli, 11 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga stratēģija, starptautiskais tirgus, ROSINTER RESTAURANTS.
 
Anna Rozniece „ROSINTER RESTAURANTS marketing strategies of entering market of Latvia analysis”. The target of this work was to analyse the strategy of a company entering into the market of Latvia and to prove theoretical research results with practical example – analysis of ROSINTER RESTAURANTS operations. In first chapter was analysed international marketing theoretical aspects, concept of marketing targets and marketing strategy, concept of entering market strategy. Second chapter describes ROSINTER RESTAURANTS historical development and operations, analysing financial results and management. In third chapter was analyzed ROSINTER RESTAURANTS marketing strategy, summarised most important conclusions and developed proposals for use of market entering strategies and Rosinter Restaurants marketing activity improvement. This work contains 65 pages, 24 pictures, 11 tables, 2 appendixes. Key words: marketing, marketing strategies, international market, ROSINTER RESTAURANTS.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14541
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV