Tūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgū
Автор
Lase-Vosele, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti produkta plānošanas pamatelementi.
Otrajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju sistēma, galvenie mārketinga Mix elementi, kā arī sīkāk tiek apskatīts produkta virzīšanas process.
Trešajā un Ceturtajā nodaļā jau tiek atspoguļoti autora praktiskie pētījumi. Trešajā nodaļā tiek apkopota un analizēta informācija par esošajām naktsmītnēm Madonas rajonā un to piedāvātajiem papildus pakalpojumiem, kā arī tiek apkopota internetā atrastā informācija par piedāvātajiem ceļojumu maršrutiem un apskates objektiem Madonas rajonā. Ceturtajā nodaļā autors izstrādā jaunu tūrisma produktu – jaunu ceļojuma maršrutu, ko piedāvāt patērētājiem. The first chapter is discussed the concept of tourism product, its nature and specificē features, as well as clarification of the tourism product levels, tourism product life cycle, Butler tourist spot life cycle of product planning and clarification of key elements.
The second chapter deals with the marketing communication system, the main elements of the marketing Mix, and is discussed in more detail the process of product promotion.
The third and fourth chapter is already being reflected in the author's practical research. The third chapter is compiled and analyzed information on existing accommodation in Madona region and they offer additional services, as well as being collected on the Internet to find information on the proposed travel routes and sights Madona region. The fourth chapter the author developed a new tourism product - the new travel routes to offer to consumers.