American Express kredītkaršu virzīšanas pasākumi A/S „Parex Bankā” un patērētāju attieksmes vērtējums.
Author
Hruščova, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaurā darbā tiek pētīts kādu lomu spēlē American Express kredītkaršu virzīšanas pasākumi patērētāju attieksmes veidošanā.
Bakalaura darbs satur 5 daļas. Pirmajā daļā tiek aprakstīta patērētāju attieksmes būtība, to novērtēšanas metodes, kā arī attieksmes veidojošās American Express vērtības. Tālāk ir aplūkota American Express vēsture un to karšu veidi. Trešajā daļā tiek analizēta informācija par American Express kredītkaršu piedāvājumu Latvijā. Ceturtā darba daļa sastāv no pētāmajiem kredītkaršu virzīšanas pasākumiem Parex Bankā. Pēdējā daļā, ar anketēšanas palīdzību, tiek pētīta patērētāju attieksme par American Express kredītkaršu virzīšanas pasākumiem.
Bakalaura darbs var būt izmantojams Parex bankas mārketinga speciālistiem, lai pilnveidotu pētāmās kartes virzīšanas pasākumus.
Darbā ir 77 lappuses, 13 attēli, 7 tabulas un 3 pielikumi. Bachelor paper investigates what kind of part take American Express Credit Cards advancements measures to model customer`s attitude.
Bachelor paper contains 5 parts. The first part devoted to customer`s attitude and it`s substance, valuation methodes, as well as attitude`s formative American Express values. The following part consider American Express Credit Cards history and all kinds of American Express Cards. Third part devoted to analysis of the information about American Express supply in Latvia. Fourth Bachelor paper part is devoted to regard Credit Cards advancement measures in Parex Bank. Last, with mediatize the customer`s attitude toward the American Express Credit Cards advancement measures is investigated.
Bachelor paper permitted to be used by marketing specialists in Parex Bank, to improve these Cards advancement measures.
Paper contains 77 peages, 13 images, 7 tables and 3 supplements.