Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorSietiņa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:48Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other37393en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14562
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt mazumtirdzniecības veikala atmosfēras ietekmi uz patērētāju uzvedību, lai spētu noteikt, kuriem no tās elementiem ir jāpievērš vislielākā uzmanība, veidojot veikala atmosfēru. Pirmajā nodaļā veikta salīdzinoša analīze par mazumtirdzniecību un tās attīstības tendencēm Latvijā 2007. – 2010. gadā, kā arī teorētiski apskatīti mazumtirdzniecības veikalu veidi un to klasifikācija. Otrajā nodaļā aprakstīti mazumtirdzniecības veikala atmosfēru veidojošie pamatelementi un to ietekme uz patērētāju uzvedību. Trešajā nodaļā aprakstīta apģērbu veikalu atmosfēras ietekme uz patērētāju uzvedību, izmantojot divas pētīšanas metodes – pircēju aptauju ar anketas palīdzību un cilvēku personīgos novērojumus apģērbu veikalos. Bakalaura darba apjoms ir 74 lpp., tajā ir 25 tabulas un 21 attēls.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this bachelor paper is to explore the influence of retail store atmosphere on consumer behavior in order to be able to determine, which of its elements must be a paramount consideration when creating the store atmosphere. The first chapter focuses on a comparative analysis of retail trade and its development trends in Latvia 2007 – 2010, as well as, theoretically discussing the retail store types and their classification. The second chapter describes the basic elements of the retail store atmosphere and their influence on consumer behavior. The third chapter describes the influence of clothing shops atmosphere on consumer behavior, using two research methods - customer survey by questionnaire and people's personal observation in clothing stores. The volume of bachelor work is 74 p.; it has 25 tables and 21 pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirdzniecības veikala atmosfēras ietekme uz patērētāju uzvedībuen_US
dc.title.alternativeThe influence of retail store atmosphere on consumer behaviouren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige