Uzņēmuma tirgus pozīcijas stiprināšana pasaules datortirgū
Автор
Čodars, Uldis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Oļevskis, Grigorijs
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba „Uzņēmuma tirgus pozīcijas stiprināšana pasaules datortirgū” mērķis ir izpētīt uzņēmuma iespējas spēcīgas konkurences un ekonomikas recesijas apstākļos uzlabot savu pozīciju pasaules personālo datoru tirgū.
Pētījuma pirmajā nodaļā autors no ekonomikas teorijas viedokļa raksturo konkurētspējas būtību un to ietekmējošos faktorus, kā arī konkurences formas, to priekšrocības un trūkumus.
Pētījuma otrā nodaļa veltīta uz statistikas datiem balstītam pasaules personālo datoru tirgus raksturojumam un tirgus līderu analīzei.
Pētījuma trešajā nodaļā autors veic ASV uzņēmuma Apple Inc. darbības analīzi, lai novērtētu tā tirgus pozīciju un novērtētu tā konkurences stratēģiju.
Bakalaura darbs sastāv no 62 lappusēm, 12 attēliem, 15 tabulām, 0 pielikumiem. The purpose of the Bachelor’s thesis „Increasing Competitivness of an Enterprise in a Worldwide Computer Market” is to explore the possibilities for an enterprise to improve its market position in a worldwide computer market in conditions of recession of the economy and severe competition.
In chapter one, author describes the essence of competitivness as well as forms of competition and their respective advantages and disadvantages.
Chapter two is devoted to analysis of the computer market itself and its largest players, based on latest statistics data.
In chapter three, author analyzes Apple Inc. - a U.S. based company, in order to evaluate its market position and competition strategy.
Bachelor’s thesis consists of 62 pages, 12 images, 15 tables, 0 additions.