Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās
Autor
Peteļina, Veronika
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autors: Veronika Peteļina
Darba tēma: Klienta apmierinātības mērīšana viesnīcās
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: tūrisma un viesnīcu vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne
Darba apjoms: 69 lpp. 2 pielikumi, 60 avoti
Pētījuma mērķis: Pamatojoties uz teorētiskās un praktiskās informācijas analīzi, izstrādāt priekšlikumus Rīgas viesnīcām klientu apmierinātības mērīšanas pilnveidošanai.
Darba saturs Darbs sastāv no 5 daļām:
1.Klienta uzvedības process, modeļi un to būtība
2.Patērētāja apmierinātības un lojalitātes jēdziens, būtība un izpausmes
3.Klienta apmierinātības mērīšanas metodes
4.Pielietojamo metožu analīze Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā
5.Klientu apmierinātības anketas izstrāde, testēšana un analīze dažādām kategoriju Rīgas viesnīcām
Darba rezultāti: apkopotā pieejama informācija par klientu apmierinātības mērīšanas metodēm, kā arī izpētītas reāli pielietojamās metodes Rīgas viesnīcās kategoriju griezumā
Darba izmantojamība: pētījumu var izmantot dažādu kategoriju viesnīcas pārstāvji, viesnīcas vadības nozares studenti un pasniedzēji
Atslēgvārdi: klientu uzvedības modeļi, klientu apmierinātība, apmierinātības mērīšanas metodes, viesnīca, lojalitāte Annotator: Veronika Peteļina
Bachelor’s work theme: Evaluation of client’s satisfaction in hotels
Form: Bachelor work
Study program: tourism and hotel management
Foreman: Lektore Mg. Commerc. Ilze Medne
Scope of work: 69 p., 2 appendix, 60 literature’s sourses
Research aim: To be on strength of theoretical and practical information analyses to work out propositions for client’s satisfactions evaluation improvement in the Riga’s Hotels.
Work consists of 5 parts:
1.Clients behavior process, models and nub
2.Clients satisfaction and loyalty definition, nub and vehicle area
3.Clients satisfactions evaluation methods
4.Methods application analyses in Riga’s hotels
5.Clients satisfaction questionnaire form output, testing and analyses
Work results: aggregated accessible information about client’s satisfactions evaluation methods, explored actual useable methods in Riga’s hotels.
Work availability: research can be used by hotels representatives, hotels management students and lectures.
Keywords: client’s behavior models, clients satisfaction, satisfaction evaluation methods, hotel, loyalty.