• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas Universitātes studentu lojalitāte augstskolai

Thumbnail
Öffnen
303-37736-Dace_Ievina_di06007.pdf (1.854Mb)
Autor
Ieviņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Datum
2010
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Klientu lojalitātes izpēte ir ļoti nozīmīgs faktors uzņēmējdarbības attīstībai. Augstskolas mūsdienās ir kļuvušas par profesionālām pakalpojumu sniedzējām, kuru klienti ir studenti. Bakalaura darbā veikts plašs teorētiskais apskats, apskatīta lojalitātes specifika augstākās izglītības sektorā un konkrētāk pētīts tieši Latvijas Universitātes piemērs. Autore izvirzījusi un sasniegusi pētniecības darba mērķi - izpētīti faktori un kritēriji, kas veido studentu lojalitāti Latvijas Universitātē, atklātas nepilnības, kā arī izstrādāti priekšlikumi Latvijas Universitātes darbības uzlabošanai, studentu lojalitātes stiprināšanai un savstarpējo attiecību mārketinga veiksmīgākai funkcionēšanai. Pētījuma rezultāti un priekšlikumi būs izmantojami LU stratēģijas un mārketinga plāna veidošanā un nākotnē tiks papildināti ar plašākas izpētes rezultātiem. Atslēgvārdi: klientu lojalitāte, tirgzinības, aprakstošā statistika, anketēšana, ekspertu intervija
 
Research of clients’ loyalty is very important aspect for entrepreneurship development. Institutions of higher education nowadays are professional product providers and students are their clients. In this work a wide theoretical review has been made, client loyalty principles of higher education sector were examined in more detail and the example of the University of Latvia was studied in particular. Author has set and achieved the main research aim – examined factors and criteria that are forming loyalty of university students in the University of Latvia, deficiencies are discovered and suggestions are set for activity improvements of the University of Latvia, students loyalty strengthening as well as for more successful interrelation marketing function. Research results and suggestions possibly can be used in the University of Latvia strategy and marketing plan development likewise this research hopefully will be continued and improved in the future. Keywords: customer loyalty, marketing, descriptive statistics, questionnaires, expert survey
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14572
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV