Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorLeščova, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other37749en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14573
dc.description.abstractPārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mērķtiecīgi palielinājusies kopš pagājušā gadsimta otrās puses un šobrīd tā ir kļuvusi par galveno mārketinga komunikāciju kompleksa sastāvdaļu. Izmantotās metodes kļūst arvien sarežģītākas un arvien vairāk uzņēmumu izprot labi izplānotu pārdošanas veicināšanas kampaņu nozīmību. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teoriju par pārdošanas veicināšanas paņēmieniem ,izpētīt patērētāju attieksmi pret tiem ,noskaidrot populārākos un ne tik populāros ,atklāt nepilnības kā arī sniegt priekšlikumus uzņēmējiem veiksmīgai šo paņēmienu īstenošanai nākotnē. Bakalaura darba apjoms ir 77 lappuses, tajā ietveri 14 attēli ,8 tabulas un 2 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe use of promotional activities targeting increased since the late second half and has now become a key marketing and communications complex. The techniques used are becoming more sophisticated and more and more companies are aware of well-planned promotional campaign for significance.Bachelor's work is based on a theory of promotional activities, to explore consumer attitudes towards them, find out the most popular and less popular, identify gaps and make proposals for successful entrepreneurs to implement these techniques in the future. Working initially theoretical part explains the promotional nature of the principles of the use of marketing opportunities on the basis of scientific literature. Bachelor's work load is 77 pages, includes 14 figures , 8 tables and 2 Appendix.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePārdošanas veicināšanas paņēmienu ietekme uz patērētājiemen_US
dc.title.alternativeSales Promotion Techniques Impact on Consumersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record