Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorGeta, Sergejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:49Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other37984en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14581
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “airBaltic Baltic Miles lojalitātes programmas uzlabošanas iespējas” . Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz literatūras izpēti un tirgus analīzi, izstrādāt priekšlikumus, lojalitātes programmas uzlabošanai. Pirmajā daļā tiek ir aplūkota lojalitātes vadības koncepcija, lojalitātes programmu veidi un aviokompāniju biežu lidojumu programmas. Otrajā daļā tiek analizēts Eiropas aviopārvadājumu tirgus, ir ietverts aviokompāniju lojalitātes programmu salīdzinājums un airBaltic Baltic Miles programmas analīze. Trešajā nodaļā autors ir izstrādājis priekšlikumus Baltic Miles programmas uzlabošanai, balstoties uz tirgus analīzes un klientu vajadzību novadītas izpētes. Praktiskajā daļā bakalaura darba autors ir stādījis priekšā priekšlikumus programmas papildināšanai un iespējamai uzlabošanai. Darba apjoms ir 81 lapaspuses, tajā ir iekļauti 28 attēli, 6 tabulas un tiek izmantoti 46 literatūras avoti. Atslēgvārdi: Biežu lidojumu programma, airBaltic, Baltic Miles, lojalitātes vadība.en_US
dc.description.abstractThe topic of bachelor thesis “Analysis and ways of improvement of airBaltic Baltic Miles frequent flyer program” . The topic of the bachelor paper is to develop suggestions for improvement of airBaltic’s frequent flyer program based on analysis of literature research and market analysis. The first part of the bachelor’s thesis is dedicated to viewing the concept of loyalty management, types of loyalty programs and airlines’ frequent flyer programs. In the second part of the thesis, author analyses European airlines’ market, including the frequent flyer programs of major airlines and its comparison with airBaltic’s frequent flyer program. Third part of the bachelor’s thesis includes propositions on boosting airBaltic’s frequent flyer program, based on market research and author held survey. In the practical part of the bachelor’s paper author has introduced ways for the program’s enhancement and possible improvement. The volume of the bachelor thesis is 81 pages that includes 28 images, 6 tables and 46 literature sources. Key words: Frequent flyer program, airBaltic, Baltic Miles, loyalty management.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAirBaltic Baltic Miles lojalitātes programmas uzlabošanas iespējasen_US
dc.title.alternativeAnalysis and ways of improvement of AirBaltic Baltic Miles frequent flyer programen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record