Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorŠulce, Sintijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:50Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other38174en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14587
dc.description.abstractSintija Šulce. Bakalaura darbs „A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīze”. Bakalaura darbā analizēti A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju veidi, līdzekļi un to efektivitāte. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un Latvijas iedzīvotāju aptaujas datiem, izpētīt A/S „Olainfarm” mārketinga komunikācijas, novērtēt to komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus A/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā pētīta mārketinga komunikāciju būtība, veidi, mērķi, priekšrocības un trūkumi, otrajā nodaļā analizēta a/s „Olainfarm” mērķauditorija, mārketinga komunikāciju mērķi, to īstenošanas analīze un izplatīšanas līdzekļu izvēle. Trešajā nodaļā apkopoti rezultāti, kā arī izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Aptaujas periods no 2010. gada 1.decembra līdz 2010. gada 31.decembrim. Darba apjoms 77 lapaspuses, tajā ir 32 attēli, 6 tabulas un 1 pielikums. Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, A/S „Olainfarm”, komunikatīvā efektivitāte.en_US
dc.description.abstractSintija Šulce. Bachelor’s work „Marketing communications analysis of stock company „Olainfarm”. Bachelor's work analyzes the company’s “Olainfarm” marketing communications modes, means and their effectiveness. Based on the theory and Latvian population survey data, the aim of the Bachelor work is analyzes marketing communications activities and effectiveness in the real company. The first chapter analyzes the nature of marketing communications, forms, goals, strengths and weaknesses, in the second chapter analyzes the “Olainfarm” target audience, marketing communications objectives, their implementation, analysis and dissemination of the choice. The third chapter summarizes the results and to develop conclusions and recommendations. Surveying period from 2010. December 1 till 2010. December 31. 77 amount of work pages, there are 32 figures, 6 tables and 1 appendix. Keywords: marketing communications, stock company “Olainfarm ", communicative effectiveness.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleA/S „Olainfarm” mārketinga komunikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeMarketing communications analysis of stock company „Olainfarm”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record