Jauna produkta attīstība un ieviešana Baltijas vides reklāmas tirgū
Author
Losāns, Mikus
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Daudziem pasaules uzņēmumiem produktu izstrādē ir prakse izmantot jauna produkta attīstības teorijas procesu, lai atrastu potenciāli veiksmīgu produkta koncepciju un realizētu to.
Darba mērķis ir veikt Baltijas reklāmas tirgus analīzi, izpētīt jauna produkta attīstības teorētiskās pieejas un novērtēt tā procesa pielietošanu, veicot vides reklāmas idejas izstrādi.
Pirmajā darba daļā tiek apskatītas produktu attīstības teorijas, otrajā daļā tiek analizēts reklāmas tirgus un trešajā tiek izstrādāts jauns reklāmas produkts pēc minētās teorijas.
Būtiskākie iegūtie rezultāti ir: Latvijas uzņēmējdarbībā jaunu produktu izstrādē pārsvarā netiek izmantotas produktu attīstības teorētijas koncepcijas, un šai tēmai arī tiek pievērsta nepietiekama uzmanība Latvijas akadēmiskajā vidē; ieviešot jaunu produktu reklāmas tirgū, jākoncentrējas uz esošās reklāmas trūkumu aizpildīšanu un jaunām tehnoloģijām zinātnē.
Darba apjoms ir 88 lpp. Ietver 11 tabulas, 24 attēlus un 49 avotus.
Atslēgvārdi – jaunu produktu attīstība, reklāmas tirgus, Baltijas vides reklāma, mobilā reklāma, mediju plānošana, reklāmdevēji. Many companies in the world in product development use product development theory for finding successful product concepts and for introducing them to market.
The aim of the paper is to analyze advertising market in Baltic states, to study new product development theories approaches, and to evaluate the process by developing a new outdoor advertising product.
The first part of the paper discusses the product development theories, the second gives analysis of the advertising market and in third a new advertising product is developed with the theory.
Main results achieved are: in business in Latvia for new product development the concepts of product development theory generally are not used, and this theme is being given inadequate attention in the academic environment of Latvia as well; when developing new product in advertising market, you have to concentrate on the filling the existing product weaknesses and on new technologies in science.
The paper consists of 88 pages and includes 11 tables, 24 illustration and 49 sources
Keywords – New product development, advertising market, Baltic outdoor advertising, mobile advertising, media planning, advertisers.