• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma „Pure Food” jauno produktu izstrāde un ieviešana Latvijas tirgū.

Thumbnail
View/Open
303-38326-Donina_Liga_ld08103.pdf (3.631Mb)
Author
Doniņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs „Uzņēmuma „Pure Food” jauno produktu izstrāde un ieviešana Latvijas tirgū”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām, izpētīt jauna produkta attīstīšanas procesu un virzīšanu tirgū SIA „Pure Food”, izstrādāt priekšlikumus uzņēmumam par jauna produkta virzīšanu tirgū procesu pilnveidošanu. Autore darbā apskatīts jauna produkta izstrādes un tirgū ieviešanas teorētiskos aspektus un pētīs tēmu no praktiskās puses, veicot „Pure Food” darbības analīzi un mērķauditorijas anketēšanu. Pētījuma rezultātā autore secina, ja produkts ir labi attīstīts, tam nav nepieciešami lieli mārketinga pasākumi, lai patērētāji to iegādātos. Bakalaura darba apjoms ir 114 lappuses, tajā ietverti 37 attēli, 6 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: jauns produkts, jauna produkta attīstīšana, jauna produkta virzīšana tirgū, Latvijas tirgus.
 
Thesis: „Pure Food” developing and launching new products on the Latvian market. The aim of the research is to explore the process of new product development and the market promotion of the company „Pure Food” as well as making proposals for the improvement of the new product promotion process. The author will look at the theoretical aspects of the process of new product development and launching it on the market and will explore the subject from a practical side, analyzing the performance of „Pure Food” and questioning its target group. The author concludes - if the company has a well developed product, it requires less marketing efforts, to reach its consumers. This document consists of 114 pages; it contains 37 images, 6 tables and 7 appendixes. Keywords: new product, new product development, new product promotion, Latvian market.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14593
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV