Kultūras pasākumi kā tūristu piesaistes Latvijā un to virzīšana tūrisma tirgū
Автор
Brīvība, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Darba mērķis ir novērtēt kultūras pasākumus kā tūristu piesaistes iespēju Latvijā un izteikt priekšlikumus to virzīšanai tūrisma tirgū. Arvien vairāk pieaug tūristu vēlme doties ārpus mājām un apmeklēt kādu tūrisma pasākumu. Viens no izplatītākajiem pasākumu veidiem Latvijā ir kultūras pasākumi.
Darbs veidots no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta kultūras nozīme tūrismā, kultūras tūrisma būtība, tūrisma pasākumu nozīme tūrismā un pasākumu virzīšanas iespējas. Otrajā nodaļā ir analīze par kultūras pasākumiem Latvijā. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujā iegūtie rezultāti, kurā tika aptaujāti respondenti par kultūras pasākumu apmeklēšanu .
Darba apjoms ir 65 lpp., tajā ietvertas 7 tabulas un 10 attēli, kā arī viens pielikums.
Atslēgvārdi: kultūra, kultūras tūrisms, tūrisma pasākumi. The aim of this work is to evaluate cultural events in Latvia as a tourist attraction and to make suggestion to its promotion in the tourism market. There is a growing tourist desire to go away from home and visit some tourism events. One of the most popular type of events in Latvia is cultural events.
The work is made of three chapters. In the first chapter, there is discussed the role of culture in tourism, cultural tourism nature, tourism events and event promotion opportunities. In the second chapter, there is an analysis about cultural events in Latvia. In the third chapter, there is analyzed the survey results, which were surveyed respondents about cultural events attendance.
The amount of the work is 65 pages, it includes 7 tables and 10 illustration, as well as one attachment.
Keywords: Culture, cultural tourism, tourism events.