Produkta albumi.lv virzīšanas iespējas ārvalsts tirgū
Author
Andersone, Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Ilona
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienu problēma ir piesātinātais tirgus, ar plašo piedāvājuma klāstu, kurā patērētājs var apjukt. Lai produkcija tiktu popularizēta tirgū un uzņēmums spētu to pārdot, ir jāpielieto produkta virzīšanas tirgū metodes. Autora pētījuma mērķis bija noteikt produkta virzīšanas tirgū nozīmi uzņēmumā un to svarīgākos aspektus, ko ņem vērā patērētājs, kā arī veikt pētījumu par albumi.lv darbību un potenciālajām iespējām darboties ārvalsts tirgū. Pētījuma rezultātā, autors ir nonācis pie secinājuma, ka produkta virzīšana tirgū spēlē ļoti lielu lomu, lai uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, ne tikai Latvijas tirgū, bet arī ārvalstīs. Albumi.lv produkts ir potenciāls, lai to piedāvātu Lietuvas tirgum. Pirms tam ir veicami daudzi sagatavošanās darbi, kā arī jāizveido spēcīga stratēģija produkta virzīšanai Lietuvas tirgū, lai Lietuvas sabiedrība tiktu iepazīstināta ar albumi.lv piedāvājuma klāstu un tiktu iegūti klienti.
Darba apjoms ir 67 lappuses, tajā skaitā 5 tabulas, 23attēli. Darba atslēgvārdi ir mārketings, produkts, realizācijas veicināšana. Nowadays there is a problem of an oversaturated market with its large range of supplies in which costumer can get confused. In order to popularize the production in the market and for the enterprise to be able to sell its product there are several product promotional methods used to lead it into the market. Author’s research aim was to determine the meaning of the products promotion in the market and its most important aspects that a costumer takes into account, as well as to carry out a research about albumi.lv activities and potential opportunities to operate in a foreign market. As the result of the research the author has come to a conclusion that promotional activities in the market plays a major role for an enterprise to be able to operate not only in Latvian market but also in foreign market. Albumi.lv product has potential to be introduced into Lithuanian market. Before huge preparatory work needs to be done, as well as strong strategy needs to be created for the products promotion into Lithuanian market, for the society be introduced to albumi.lv range of products and clients would be attracted.
The amount of this Paper is 69 pages, including 5 tables and 23 pictures. The key words are: marketing, product and sales promotion.