Basketbola kluba „Latvijas Universitāte” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Dārznieks, Kārlis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Kārlis Dārznieks. Bakalaura darbs ,,Basketbola kluba ,,Latvijas Universitāte’’ mārketinga komunikāciju analīze’’.
Darba mērķis ir izpētīt mārketinga komunikāciju īpatnības sporta sfērā, kas palīdzētu analizēt BK ,,Latvijas Universitāte’’ realizētās mārketinga komunikācijas mērķauditorijas informētībai un izstrādāt priekšlikumus to pilnveidošanai.
Darba 1. nodaļā ir pētīta tradicionālā mārketinga komunikāciju teorētiskie aspekti, 2. nodaļā ir pētīta sporta mārketinga komunikāciju īpatnības un 3. nodaļā ir analizētas BK ,,Latvijas Universitāte’’ realizētās mārketinga komunikācijas un to efektivitāte.
Darba apjoms ir 154 lapaspuses. Tajā ir 26 attēli, 7 tabulas un 6 pielikumi.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācijas, sporta mārketings, spēļu apmeklētāji, sporta pasākums, basketbols, BK LU, sociālie tīkli, sporta pasākums Karlis Darzniek`s Bachelor Paper ,,Marketing communications analysis of basketball club ,,University of Latvia’’.
The aim of the research is to analyze the specigic features of marketing cmommunications in sports sphere and to evaluate the realized communications of BK ,,University of Latvia’’ for audience informing and to develop prospals for their development.
The 1st part examines the theoretical aspects of traditional marketing communications, the 2st examines the theory of sports marketing communications and in the 3th part is a analyse of the realized communications of BK ,,University of Latvia’’.
The paper includes 143 work pages with 26 images, 7 tables and 6 attachments.
Keywords: marketing communications, sports marketing, sport visitors, sports event, basketball, BK LU, social networks