Klientu apkalpošanas kvalitāte mazumtirdzniecības uzņēmumā „ZARA”.
Автор
Minčenko, Alīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2012Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats ir „Klientu apkalpošanas kvalitāte mazumtirdzniecības uzņēmumā ZARA”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teoriju un uzņēmuma ZARA analīzes, salīdzināt klientu apkalpošanu veikalā ZARA Rīgā (Latvija) un Dublinā (Īrija), izstrādāt priekšlikumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai.
Pirmajā nodaļā pētīti klientu apkalpošanas teorētiski aspekti, otrajā nodaļā veikta uzņēmuma ZARA darbības aprakste. Trešajā nodaļā tiek apkopoti aptaujas rezultāti par veikala ZARA klientu apkalpošanu Latvijā un Īrijā.
Pētījuma periods – 2012.gads. Bakalaura darba apjoms ir 73 lapaspuses, 19 attēli, 4 tabulas, 1 formula un 4 pielikumi.
Atslēgvārdi: klientu apkalpošana, klientu apkalpošanas kvalitāte, klientu apkalpošanas līmenis, prece, pakalpojums, sortiments. Bachelor work topic is "Customer service quality in retailing company ZARA".
Bachelor's work goal is customer service comparison in ZARA store in Riga (Latvia) and Dublin (Ireland) creation of recommendations for improving the quality of customer service there.
The first chapter examines theoretical aspects of customer service, the second section focuses on activities of the company ZARA. The third chapter summarizes the results of the survey about ZARA store customer service in Latvia and Ireland.
The survey period is 2012. Bachelor's work contains 73 pages, 19 pictures, 4 tables, 1 formula and 4 applications.
Keywords: customer service, customer service quality, customer service level, product, service, product selection.