• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK” ieviešana Latvijas tirgū.

Thumbnail
Открыть
303-38563-Freimane_Anna_af12001.pdf (2.321Mb)
Автор
Freimane, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Anna Freimane. izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs ir par izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū. Darba mērķis-pamatojoties uz teorētiskām atziņām par jauna produkta būtību un ieviešanu ,izpētīt Izdevniecības „Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešanu Latvijas tirgū,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Darba teorētiskajā daļā tiek raksturota jauna produkta būtība ,tā izstrādes process.Praktiskajā daļā aplūkota izdevniecības ”Rīgas viļņi” jaunā žurnāla „OK!” ieviešana-tiek sniegta vispusīga informācija ,kas raksturo konkrēto produktu . Darbs sastāv no 86 lpp.,tajā ir 26 attēli, 19 tabulas un pievienoti 9 pielikumi. Atslēgvārdi:jauns produkts,preses izdevumi,izdevniecība”Rīgas viļņi”,žurnāls”OK!”.
 
Anna Freimane. The publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market. Bachelor work is on the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" implementation the Latvian market. The aim of the bachelor work is to based on the theoretical knowledge of new product content and introduction, explore publishing house "Riga waves" new magazine "OK!" The Latvian market, identify gaps and make recommendations for their elimination. The theoretical part describes of the new products content ,its process of development. In the practical part describes the publishing house "Rigas viļņi" new magazine "OK!" introduction, and to provide comprehensive information that describe the product. The amount of work is 86 pages, including 26 pictures, 19 table and 9 appendixes Keywords: new product, publications publishing house "Rigas viļņi" ,magazine "OK".
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14617
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV