Rīgas tūrisma produkta iespējas potenciālajā Vācijas mērķtirgū Rostokā (Mecklenburg - Vorpommern)
Author
Reijere, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir izveidot tūrisma produktu Rīgā; izanalizējot teoriju, izveidot priekšlikumus jauna tūrisma produkta izstrādei pēc Vācijas jauniešu vēlmēm un pieprasījuma.
Darbā aprakstīta nozīmīga problemātika par to, ka Vācija ir viens no Latvijas prioritārajiem tirgiem tūrismā, un ir jādomā, kādā veidā vāciešus varētu piesaistīt ar jauniem tūrisma produktiem un inovatīviem risinājumiem.
Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma par tūrisma produktu un tā virzīšanu tirgū, no praktiskās daļas, kurā veikta Mecklenburg Vorpommern iedzīvotāju aptauja, apsekots tūrisma piedāvājums Rīgā un Rostokā, izstrādāts jauns Rīgas tūrisma produkts, kā arī no pētījuma rezultātu apkopojuma.
Atslēgas vārdi: tūrisma produkts, tūrisma pieprasījums, tūrisma piedāvājums, Vācijas apgabals Mecklenburg Vorpommern. The main objective of Bachelor’s thesis is to establish a tourism product in Riga, the analysis of the theory, create proposals for new tourism product development based on the German youth people wants and demand.
The paper describes the major problems of the fact that Germany is one of the priority tourism market for Latvia, and for that new tourism products and innovative solutions to attract German tourists should be established.
Bachelor thesis consists of theoretical literature summary on tourism product and promotion in the market, in the practical part Mecklenburg Vorpommern resident survey was made, determinated supply of Riga and Rostock, created new Riga tourism product, and summary of research results.
Key words: tourism product, tourism demand, tourism supply, Germany - Mecklenburg Vorpommern.