Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorGrebennikov, Andreyen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:55Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38868en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14640
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir ‘’Luksus tūrisma produkta pilnveidošana NVS tūristu piesaistei Latvijai’’ , kura mērķis ir analizēt tūrisma produkta izveides un pilnveidošanas iespējas tūristu piesaistei un izstrādāt priekšlikumus luksus tūrisma produkta pilnveidošanai NVS tūristiem Latvijā. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā aprakstīts tūrisma produkts, tas īpašības, līmeni, luksus klases tūrisms, tā būtība. Otrā nodaļa raksturo tūrisma attīstības un NVS tūristu ceļojumu tendences Latvijā. Trešajā nodaļā darba autors, balstoties uz salīdzinošo izpēti un ekspertu aptaujas rezultātiem, izveido luksus tūrisma produkta pilnveidošanu NVS tūristu piesaistei Latvijai. Darbā iekļautas 8 tabulas un 3 attēli. Darba izstrādes rezultātā, autors secina, ka pieprasījums pēc luksus klases tūrisma produktiem ir liels, tūristi izvēlas Latviju ka savu atpūtas un darījuma galamērķi. Ir iespēja luksus tūrisma produkta pilnveidošanai.en_US
dc.description.abstractBachelor title is " Luxury-class tourism product improvement to atract CIS tourists to Latvia.", which aim is to analyze the tourism product creation and development opportunities to attract tourists and to develop proposals for luxury tourism product development for the CIS tourists to Latvia. It consists of three chapters. The first chapter describes the tourism product, its nature, levels, luxury tourism, and its nature. The second chapter describes the development of tourism and the CIS tourist traveling trends in Latvia. In the third chapter, the author, based on comparative research and expert survey, is establishing the luxury tourism product development to attract the CIS tourists to Latvia. The paper contains 8 tables and 3 figures. As a result of the development work, the author concludes that the demand for luxury tourism products are great, tourists prefer Latvia for holiday and business. There is a possibility for the luxury tourism product development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleLuksus tūrisma produkta pilnveidošana NVS tūristu piesaistei Latvijaien_US
dc.title.alternativeLuxury-Class Tourism Product Improvement to Atract CIS Tourists to Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige