Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorZača, Māraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39066en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14649
dc.description.abstractVeikalu tēlu veidojošo faktoru lielā ietekme jūtama visapkārt, tāpēc veikaliem nepārtraukti jārod labākie risinājumi, izstrādājot piemērotu veikala dizainu. Izvietojot preces veikalos tā, lai tieši šos produktus pamanītu patērētāji. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt veikalu tēlu veidojošos faktorus un izpētīt, kuri no veikalu tēlu veidojošiem faktoriem lielākā mērā piesaista pircēju uzmanību un rada interesi. Darba apjoms ir 70 lapas. Darbā ir iekļauti 22 attēli, 2 tabulas un 16 pielikumi. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka tirdzniecības telpām, to iekārtojumam, preču izvietojumam, apgaismojumam, izkārtnēm ir būtiska nozīme veikala vizuālā tēla veidošanā, lai piesaistītu patērētāju uzmanību un radītu interesi. Atslēgvārdi: Merčendaizings; Tirdzniecības telpas un to iekārtojums; Preču izvietošanas principien_US
dc.description.abstractImpact of the store image forming factors is felt everywhere, thus stores have to constantly find the best solutions for the development of appropriate in-store design. Placing the goods in a way so that cinsumers notice them. Bachelor thesis's aim is to research the factors shaping the image of the store and find out which of these factors to a greater extent attract buyers' attention and create interest. Thesis cinsists of 70 pages. The paper includes 22 images, 2 tables and 16 annexes. The study found that the commercial premises, their furnishings, product placement, lighting, signage is essential to the visual image of the store to attract consumers' attention and create interest. Keywords: Merchandising, Retail space and facilities, Principles of product placementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleVeikalu vizuālo tēlu veidojošo faktoru analīze.en_US
dc.title.alternativeThe analysis of store visual image figurative factors.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record