Mārketinga un loģistikas funkcijas uzņēmumā.
Author
Ozoliņš, Gustavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi iegūst loģistikas un marketinga funkciju realizēšana uzņēmumā. Pieaugot kā iekšējai, tā ārējai konkurencei tirgū, uzņēmumiem arvien grūtāk pārdot savu preci bez noteiktu marketinga pasākumu pielietošanas. Tāpat jebkuram uzņēmumam svarīgi ir procesi, kuri iekļaujas loģistikas darbībā, piemēram, transportēšana starp piegādātāju un saņēmēju, preču sadale un uzglabāšana, krājumu glabāšana un citi, ietekmē gan uzņēmuma finanšu rādītājus, gan panākumus tirgū.
Bakalaura darba mērķis ir raksturot un vērtēt loģistikas un mārketinga funkcijas uzņēmumā SIA „Eirovīns” un izteikt priekšlikumus to kvalitatīvākai realizēšanai SIA „Eirovīns”.
Darba autors apskata pieejamo literatūru par loģistiku un mārketingu, to funkcijām un vērtē to realizēšanu uzņēmumā.
Atslēgas vārdi: loģistika, mārketinga stratēģija, klientu apkalpošanas serviss, piegādes ķēdes, sadales kanāli. Nowadays increasingly important are logistics and marketing functions realization in the company. Increase in both internal and external competition in the market, companies more difficult to sell their products without the use of certain marketing activities. Like any business important are processes that are part of the logistics activities, such as transportation between the supplier and the recipient of goods distribution and storage, public storage, and others affect an entity's financial performance and market success.
Bachelor thesis is to describe and evaluate the logistics and marketing functions of the company SIA "Eirovīns" and to make proposals to provide a better implementation of SIA "Eirovīns."
Keywords: logistics, marketing strategy, customer service, supply chain, distribution channels.