Uzņēmuma konkurētspējas palielināšana kolektīvās iepirkšanās tirgū.
Author
Smirnovs, Aleksandrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Ausma
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās uzņēmumi darbojas ļoti dinamiskā, ar konkurenci piesātinātā vidē, kas nepārtraukti mainās. Kompānijām kļūst arvien svarīgāk analizēt konkurenci, nostādīt nākotnes mērķus un sastādīt plānus, lai tos sasniegtu.
Darba mērķis- izpētīt uzņēmuma Zizu.lv veiktos konkurētspējas pasākumus un to būtiskumu uzņēmējdarbībā un Latvijas kolektīvās iepirkšanās tirgū.
Lai sasniegtu mērķi, tika raksturota konkurence, analizēta stratēģiskā plānošana portālā Zizu.lv un veikta patērētāju aptauja.
Darba apjoms- 64 lapas. Darbā ir iekļauti 19 attēli, 9 tabulas un 6 pielikumi.
Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka patērētājiem kolektīvās iepirkšanās portālos ir svarīga piedāvājuma cena, vieta, kurā produktu var saņemt, apmaksas drošība portālā un iespējas saņemt bezmaksas atlaides.
Atslēgvārdi: Kolektīvā iepirkšanās; Konkurētspēja; Stratēģiskā plānošana Businesses are operating in a highly dynamic and competitive environment which is constantly experiencing change. It is becoming essential for companies to analyze competitition, set future objectives and construct plans to attain them.
Thesis’s aim- research company’s Zizu.lv competitiveness activities and its relevance in business and Latvia’s collective buying market.
To achieve the goal author described competitiveness, analyzed strategic planning of Zizu.lv and conducted a consumer survey
Thesis consists of 64 pages with 19 pictures, 9 tables and 6 annexes.
The study found that the most important factors for consumers of group buying websites are bid price, place where the product can be obtained, security of online payment options and an option to receive a free discount.
Keywords: Group buying, Competitiveness, Strategic planning