Show simple item record

dc.contributor.advisorKrūmiņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorSmirnovs, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:58:56Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39077en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14651
dc.description.abstractMūsdienās uzņēmumi darbojas ļoti dinamiskā, ar konkurenci piesātinātā vidē, kas nepārtraukti mainās. Kompānijām kļūst arvien svarīgāk analizēt konkurenci, nostādīt nākotnes mērķus un sastādīt plānus, lai tos sasniegtu. Darba mērķis- izpētīt uzņēmuma Zizu.lv veiktos konkurētspējas pasākumus un to būtiskumu uzņēmējdarbībā un Latvijas kolektīvās iepirkšanās tirgū. Lai sasniegtu mērķi, tika raksturota konkurence, analizēta stratēģiskā plānošana portālā Zizu.lv un veikta patērētāju aptauja. Darba apjoms- 64 lapas. Darbā ir iekļauti 19 attēli, 9 tabulas un 6 pielikumi. Pētījuma rezultātā tika noskaidrots, ka patērētājiem kolektīvās iepirkšanās portālos ir svarīga piedāvājuma cena, vieta, kurā produktu var saņemt, apmaksas drošība portālā un iespējas saņemt bezmaksas atlaides. Atslēgvārdi: Kolektīvā iepirkšanās; Konkurētspēja; Stratēģiskā plānošanaen_US
dc.description.abstractBusinesses are operating in a highly dynamic and competitive environment which is constantly experiencing change. It is becoming essential for companies to analyze competitition, set future objectives and construct plans to attain them. Thesis’s aim- research company’s Zizu.lv competitiveness activities and its relevance in business and Latvia’s collective buying market. To achieve the goal author described competitiveness, analyzed strategic planning of Zizu.lv and conducted a consumer survey Thesis consists of 64 pages with 19 pictures, 9 tables and 6 annexes. The study found that the most important factors for consumers of group buying websites are bid price, place where the product can be obtained, security of online payment options and an option to receive a free discount. Keywords: Group buying, Competitiveness, Strategic planningen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma konkurētspējas palielināšana kolektīvās iepirkšanās tirgū.en_US
dc.title.alternativeCompany’s increase in competitiveness in the market of collective buying.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record