SIA "Narvesen Baltija" konkurētspējas paaugstināšana
Autor
Koha, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Deniņš, Andris
Datum
2013Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darbs „SIA „Narvesen Baltija” konkurētspējas paaugstināšana”.
Pieaugot konkurencei ne tikai nozares ietvaros, bet praktiski starp ikvienu uzņēmumu gan vietējā, gan starptautiskā mērogā, uzņēmumiem aizvien būtiskāk ir noteikt un attīstīt savas konkurētspējīgās priekšrocības, lai nodrošinātu konkurences pārākumu pār konkurentiem un veicinātu savu konkurētspēju, pretējā gadījumā draud tirgus daļas samazinājums, kas izraisa arī kopējo peļņas kritumu.
Darba mērķis - balstoties uz teorētiskā materiāla bāzes, izpētīt SIA „Narvesen Baltija” konkurētspēju, to ietekmējošos faktorus un noteikt uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas virzienus.
Bakalaura darbs sastāv no 79 lpp., 16 tabulām, 13 attēliem un 3 pielikumiem.
Atslēgvārdi: konkurētspēja, konkurētspējīgās priekšrocības, SVID, Makkinsija matrica, finanšu analīze, Portera modelis.
Bachelor thesis – „Competitiveness improvement of a company „Narvesen Baltija” Ltd.”.
Competition is increasing not only among the enterprises from the same field, but practically it exist among all companies not only in the local, but also in the international context and it becomes more important for the companies to recognise and develop competitive advantages to get competitive superiority and promote competitivess, otherwise enterprise has a risk to lose their market share, which can be a reason of whole profit fall.
The aim of the bachelor thesis - based on the theoritical material and research of the competitiveness of a company „Narvesen Baltija” Ltd. to find out a competitiveness improvement directions of a company.
Bachelor thesis consist of 79 pages, 16 tables, 13 figures and 3 appendices.
Key words: competitiveness, competitive advantages, SWOT, McKinsey matrix, Financial statement analyse, Porter’s model.