Kafijas automātu "Dalla Corte" izplatīšana Latvijas tirgū
Author
Pelše, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Arvien biežāk uzņēmēji importē preces un pārdot tās tālāk savā valstī, tomēr produkta izplatīšana ne vienmēr izdodas tirgus atšķirību un neprasmīgas produkta virzīšanas dēļ. Bakalaura darba mērķis, pamatojoties uz teorētisko aspektu izpēti par jauna produkta izplatīšanu, novērtēt kafijas automāta „Dalla Corte” izplatīšanas procesu Latvijā un izstrādāt priekšlikumus par tā virzīšanu Latvijas tirgū.
Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā autore apskata produkta izplatīšanas teorētiskos aspektus, otrajā nodaļā pēta „Dalla Corte” izplatīšanas iespējas Latvijā, un trešajā analizē pētījumu par to pieprasījumu, labākajām virzīšanas metodēm. Darba autore ir izstrādājusi priekšlikumus, lai „Dalla Corte” izplatīšanas process būtu efektīvs.
Darba apjoms 89.lpp., kur ietvertas 17 tabulas, 34 attēli, 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi: produkta izplatīšana, uzņēmuma vides analīze, pieprasījuma prognozēšana, preces virzīšana tirgū. Increasingly entrepreneurs import the products and sell them in own country, however not always the process of distribution is successful because of differences in markets and ineffectiveness of product promotion. Bases on the research about theoretical aspects of the product`s distribution, bachelor`s goal is to estimate distribution process of espresso machine „Dalla Corte” in Latvia and to give proposals about promotion in market of Latvia.
In the first chapter, the author see over the theoretical aspects of the product`s distribution, in the second, research the possibility of distribution of „Dalla Corte” in Latvia, and at least analyze the research about the demand, the best methods of promotion. The author offers specific activities for the successful distribution process of „Dalla Corte”.
The amount of work is 89 pages, it includes 17 tables, 34 figures and 6 appendixes.Keywords:product distribution, analysis of company`s environment, forecasting demand, product promotion