Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā
Author
Šimis, Krišjānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Brencis, Juris
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšana Indijā mērķis ir apzināt iespējamās starptautiskās uzņēmējdarbības problēmas Indijā, kā arī sniegt priekšlikumus šo problēmu risināšanai. Indijas strauji augošā ekonomika rada iespējas ārvalstu uzņēmumiem līdz ar patēriņa strauju pieaugumu, tomēr Indijas biznesa vide un kultūra ir specifiska, un lielā mērā ietekmē ārvalstu uzņēmumu darbību Indijā. Darbā tiek noskaidroti faktori, kas ietekmē starptautisko biznesu Indijā. Šie faktori tiek analizēti izmantojot zinātnisko un empīrisko literatūru, valstu, organizāciju un mediju interneta portālos publicēto informāciju. Analizētā informācija tiek salīdzināta ar SIA ‘’LAK-Y’’ pieredzi.
Starptautiskās uzņēmējdarbības veikšanai Indijā nepieciešama šīs valsts biznesa vides izpratne un sakari.
Atslēgvārdi: Indija, starptautiskais bizness, uzņēmējdarbība
The aim of the bachelor paper Doing International Business in India is to identify possible problems regarding international business in India, and put forward solutions for these problems. India is a fast growing economy wich with it’s growing consumption level gives opportunities for foreign firms. However, India’s business environment and culture is very specific and affects doing busines in India. This paper describes factors wich affects international business. India is described after these factors using scientific and empirical literature, and information posted on web pages of governments, organizations and media. The examined information is then compared to Latvian firm’s ‘’LAK-Y’’ expirience.
For doing international business in India knowledge of Indias business environment and contacts are important.
Keywords: India, international business