BALTIC TAXI pakalpojumu virzīšana tirgū
Autor
Ratnieks, Armands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Datum
2010Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Uzņēmumiem konkurences apstākļos ir jāspēj izcelties konkurentu vidū, piesaistot klientus, kas ir veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā, tādēļ jo īpaši lielu nozīmi ir nepieciešams piešķirt produkta virzībai tirgū.
Darbā ir pētītas Baltic Taxi pastāvošās pakalpojumu virzīšanas metodes.
Bakalaura darba struktūru veido ievads, teorētiskā un analītiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Ņemot vērā, ka bakalaura darbā tiek pētīta konkrēta pakalpojumu sniedzēja firma, teorētiskajā daļā autors sniedz vispārēju informāciju par mārketinga komunikācijām, mārketinga pasākumu kompleksu, SWOT analīzi un raksturo pakalpojumu virzīšanas metodes.
Bakalaura darba apjoms ir 71 lpp. Tajā iekļautas 7 tabulas un 10 attēli. Darbā izmantoti 38 literatūras avoti.
Atslēgvārdi: produkta virzīšana, reklāma, sabiedriskās attiecības, tiešā pārdošana, Baltic Taxi. Businesses in a competitive environment must be able to stand out among competitors, attracting customers who are successful business is base, it is especially great importance is the need for the product’s promotion in the market.
The paper explores the Baltic Taxi service existing promotion methods.
Bachelor's work structure consists of an introduction, theoretical and analytical part, conclusions and proposals. Taking into account of specific service firm in theoretical part the author gives general information about marketing communications in the form of a SWOT analysis and describe the service promotion techniques.
This Bachelor’s thesis has 71 pages and includes 7 table and 10 figures. The thesis cites 38 literature sources.
Key words: services promotion, advertisement, public relations, direct sale, Baltic Taxi.