SIA "Poligrāfijas grupa Mūkusala" iekšējās un ārējās vides analīze.
Author
Krilova, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Rezepina, Irina
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir SIA „Poligrāfijas grupa Mūkusala” iekšējās un ārējās vides analīze. Lai uzņēmums spētu efektīvi darboties, būtu konkurētspējīgs un pastāvētu ilglaicīgi ir jāvērtē uzņēmuma iekšējās vides stiprās un vājās puses un ārējās vides iespējas un draudus.
Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz teorētiskiem aspektiem izpētīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, lai noskaidrotu to ietekmi uz uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības veidošanās avotiem un uzņēmuma konkurētspēju.
Darba izstrādāšanas gaitā iegūtie rezultāti ir apkopoti secinājumos par darbā aplūkotajām problēmām un izvirzītajos priekšlikumos, kas pēc autoru domām varētu veicināt SIA „Poligrāfijas grupas Mūkusala” konkurētspēju un attīstību.
Atslēgvārdi: iekšējā un ārējā vide, konkurence, konkurētspējīgās priekšrocības, konkurētspēja, iespējas un draudi, stiprās un vājās puses. The topic of the thesis is “SIA “Poligrāfijas grupa Mūkusala” internal and external environment analysis.” For the company to be effective and competitive in the long term, an evaluation of the internal strengths and weaknesses together with threats and opportunities of the external environment has to be carried out.
The purpose of this study is to evaluate the company`s internal and external environments based on theoretical data in order to assess their influence on the company`s competitive advantages and their sources.
The results of the study are compiled in the conclusion that consists of the found problems and the proposed solutions that according to the author would promote the growth and competitiveness of SIA “Poligrāfijas grupa Mūkusala”.
Keywords: internal and external environment, competition, competitive advantage, competitiveness, opportunities and threats, strengths and weaknesses.