Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorRomancovs, Vladimirsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:03Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42033en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14729
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Mazumtirdzniecības konkurence Baltijas tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izanalizēt Baltijas valstu konkurences vidi un noteikt tirgus koncentrācijas līmeni pārtikas mazumtirdzniecībās nozarē. Pirmā nodaļa darba autors sniegs teorētiskus pamatus par mazumtirdzniecību, tas veidu, klasifikāciju, ka arī aprakstīs konkurences analīzes metodes, lai tālāk izmantotu tos tirgus koncentrācijas pakāpes noteikšanai. Otrā nodaļa darba autors raksturos Baltijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgus dinamiku. Trešā nodaļa, tika raksturots Baltijas tirgus konkurences vide un izmantojot tirgus koncentrācijas radītājus nodefinēts, kādā stāvoklī atrodas katra no trim Baltijas valstīm. Bakalaura darbs sastāv no 67 lapām, 16 attēliem, 21 tabulām. Atslēgvārdi: mazumtirdzniecība, konkurence, Baltijas valstīs, koncentrācijas līmenis.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis topic is “Retail competition in Baltic market”. Bachelor thesis goal is to analyze Baltic States competitive environment and determine a concentration level in grocery market. In the first part author will describe a retail industry basics, such as classification and forms. Also author will speak about competition analysis methods, so it can be used to define a concentration level of a market. In the second part, author will describe grocery retail industry in a Baltic states. In the third part will be characterized a competitive landscape of a Baltic grocery retail industry and by using a concentration ratios will be determined a market situation in each Baltic country. Bachelor thesis consist of 67 pages, 16 images and 21 tables. Keywords: retail, competition, Baltic states, concentration ratioen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMazumtirdzniecības konkurence Baltijas tirgū.en_US
dc.title.alternativeRetail Competition in Baltic Market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record