Veikala "Terranova" T/C "Origo" iekšējās komunikācijas pilnveidošana.
Author
Bera, Elvīra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir veikala „Terranova”, TC „Origo” iekšējās komunikācijas pilnveidošana. Diplomdarba mērķis ir izvērtēt iekšējās komunikācijas procesu veikalā „Terranova”, T/C „Origo”, sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Pētījuma gaitā autore secināja, ka uzņēmuma „Profester Invest” veikala „Terranova”, T/C „Origo” vadība apzinās iekšējās komunikācijas nozīmi uzņēmuma mērķu sasniegšanā, taču pašu komunikācijas procesu uzskata kā pašsaprotamu lietu, tāpēc nevelta uzmanību tā pilnveidošanai.
Diplomdarbu veido 62 lappuses; darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomdarba pamata daļā ievietoti 22 attēli un 6 tabulas. Diplomdarbam pievienoti 3 pielikumi – darbinieku aptaujas anketa un intervija, intervija ar augstākā līmeņa vadītājiem.
Atslēgvārdi: iekšējā komunikācija, komunikācijas audits, komunikācijas shēma, aptauja. The theme of this thesis is improvement of internal communication in the shop "Terranova" S/C "Origo". The aim of thesis is to assess the internal communication process in the shop "Terranova" S/C "Origo" and to give suggestions for improvement.
During the research, the author concluded that management of the company "Profester Invest" which owns the shop "Terranova" in S/C "Origo" is aware of importance of internal communication in order to achieve company's objectives. However, the communication process is seen as a matter of course, therefore management do not pay attention to its improvement.
Thesis is 62 pages long; work consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals. There are 22 pictures and 6 tables inserted in the thesis, and included 3 attachments - staff questionnaire and interview, interview with managers.
Keywords: internal communication, audit of communication, communication scheme, survey.