Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorPuķītis, Rūdolfsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:04Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42224en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14741
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Pircēja rīcību ietekmējošie faktori sporta apavu tirgū”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kas ietekmē pircējus iegādājoties sporta apavus, salīdzināt datus ar 2013. gada pircēju rīcību un sniegt priekšlikumus, kā pētījumā iegūtās atbildes izmantot mārketinga aktivitātēs. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā ir pētīts pircēju rīcības teorētisko aspektu raksturojums. Otrajā nodaļā ir analizēts sporta tirgus Latvijā un ārzemēs. Trešajā nodaļā tiek analizēti aptaujas anketu rezultāti un salīdzināti ar 2013. gada rezultātiem. Darba apjoms ir 79 lappuses. Tajā iekļauti 36 attēli, 10 tabulas, 2 pielikumi. Izmantotās literatūras saraksts satur 26 avotus. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, pircēju rīcību ietekmējošie faktori, sporta apavi, sporta apavu tirgus.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor paper’s theme is „Factors influencing consumer behavior in the athletic footwear market”. The aim of the Bachelor paper is to find out, what influences consumers when buying athletic footwear, compare the obtained data with consumer behavior from 2013., give suggestions, how to use obtained answers in marketing activities. The Bachelor paper consists of three chapters. The first chapter examines theoretical aspects of consumer behavior. The second chapter analyzes the athletic footwear market in Latvia and abroad. The third chapter analyzes the results of questionnaire and compares them to results from 2013. The Bachelor paper consists of 79 pages. It contains 36 pictures, 10 tables, 8 appendixes. The list of references consists of 26 sources. Keywords: consumer behavior, factors influencing consumer behavior, athletic footwear, athletic footwear market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēja rīcību ietekmējošie faktori sporta apavu tirgū.en_US
dc.title.alternativeFactors influencing consumer behavior in the athletic footwear market.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record