Pilsētas tēls un to ietekmējošo faktoru analīze.
Автор
Ilmane, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās šī tēma ir aktuāla, jo pilsētas cenšas piesaistīt arvien vairāk tūristus, līdz ar to, teritorijas cīnās ar sīvu konkurenci savā starpā. Šajā jomā ir ļoti maz literatūras un publikāciju, kā arī pašvaldības neizstrādā konkrētu struktūru teritoriālā mārketinga praktiskai realizācija. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teritoriālā mārketinga būtību, pilsētas tēla nozīmes tūrismā izpēti, piedāvāt priekšlikumus pilsētas teritoriālā mārketinga un pilsētas tēla pilnveidošanai Tukuma, Kuldīgas un Ventspils pilsētās. Darbā iegūtie secinājumi un priekšlikumi atspoguļot to, kas būtu nepieciešams uzlabot pilsētu teritoriālā mārketinga attīstības stratēģijas pilnveidošanai. Pētījuma periods no 2012.gada februāra līdz 2014.gada maijam. Darbs sastāv no ievada, trīs pamatdaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms ir 83 lpp., tajā ir 36 attēli un 20 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 60 nosaukumi. Atslēgvārdi: pilsētas tēls, pilsētas mārketings, teritoriālais mārketings. This them in today is very topical, each city are trying to attract more and more tourists to creating different activities that promote people`s interest. In this area are very few publications, as well as the local government does not make necessary territorial marketing methods for practical realization. The aim of paper is based on theory of territorial marketing essence, image of the cities analysis, develop proposal for territorial marketing and city image improvement in Tukuma, Kuldīgas and Ventspils cities. The results obtained in the conclusions and proposals reflect the fact that would be necessary to improve the cities territorial development of marketing strategies for improvement. The study period is from February 2012 to May 2014. Paper consists of preface, three parts, conclusions and proposals. Thesis contains 83 p. with 36 illustrations and 20 appendixes. The bibliographical list contains 60 sources. Keywords:image of the city,the city`s marketing,territorial marketing