„Skūteru centrs” mārketinga komunikāciju analīze.
Author
Antāns, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un klientu aptaujas rezultātiem izpētīt mārketinga komunikācijas kompānijā „Skūteru centrs”, identificēt nepilnības un rast tiem risinājumus, kā arī izveidot mārketinga komunikāciju plānu 2014. gadam. Darba uzdevumi ir, balstoties uz teorētisko aspektu analīzes un empīriskā pētījuma (anketēšanas) iegūtajiem rezultātiem, izskaidrot mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, analizēt „Skūteru centrs” mārketinga komunikācijas vairāku gadu periodā, rast potenciālos risinājumus, lai uzlabotu komunikaciju un radīt praktisku komunikāciju plānu 2014. gadam. Bakalaura darbs sastāv no vairākām daļām - ievada, teorijas, pētījuma, secinājuma un priekšlikuma, kā arī pielikuma daļas. Darbā ir 82 lapas, t.sk. 10 tabulas, 35 attēli un 1 pielikums
Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, Skūteru centrs, mārketinga komunikāciju plāns. The aim of the bachelor paper, based on theoretical research is to analyze marketing communications in the company “Skuteru centrs”, identify failures and give solutions for them, also develop marketing communications plan for year 2014.
Terms of reference, based on specialized and general literature and results obtained from empirical study (questionnaire), is to explain theoretical aspects of marketing communications, analyze “Skuteru centrs” marketing communications in several years period, give potential solutions to improve communications and make practical communication plan for year 2014. The paper is structured in five parts- introduction, theory, research, conclusions and recommendations, as well as part of annexes. The paper consists of 82 pages, including 10 tables, 35 images and 1 appendix
Keywords: marketing communications, Skuteru centrs, marketing communications plan