• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Skūteru centrs” mārketinga komunikāciju analīze.

Thumbnail
View/Open
303-42292-Antans_Andris_aa05018.pdf (1.934Mb)
Author
Antāns, Andris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2014
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām un klientu aptaujas rezultātiem izpētīt mārketinga komunikācijas kompānijā „Skūteru centrs”, identificēt nepilnības un rast tiem risinājumus, kā arī izveidot mārketinga komunikāciju plānu 2014. gadam. Darba uzdevumi ir, balstoties uz teorētisko aspektu analīzes un empīriskā pētījuma (anketēšanas) iegūtajiem rezultātiem, izskaidrot mārketinga komunikāciju teorētiskos aspektus, analizēt „Skūteru centrs” mārketinga komunikācijas vairāku gadu periodā, rast potenciālos risinājumus, lai uzlabotu komunikaciju un radīt praktisku komunikāciju plānu 2014. gadam. Bakalaura darbs sastāv no vairākām daļām - ievada, teorijas, pētījuma, secinājuma un priekšlikuma, kā arī pielikuma daļas. Darbā ir 82 lapas, t.sk. 10 tabulas, 35 attēli un 1 pielikums Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācijas, Skūteru centrs, mārketinga komunikāciju plāns.
 
The aim of the bachelor paper, based on theoretical research is to analyze marketing communications in the company “Skuteru centrs”, identify failures and give solutions for them, also develop marketing communications plan for year 2014. Terms of reference, based on specialized and general literature and results obtained from empirical study (questionnaire), is to explain theoretical aspects of marketing communications, analyze “Skuteru centrs” marketing communications in several years period, give potential solutions to improve communications and make practical communication plan for year 2014. The paper is structured in five parts- introduction, theory, research, conclusions and recommendations, as well as part of annexes. The paper consists of 82 pages, including 10 tables, 35 images and 1 appendix Keywords: marketing communications, Skuteru centrs, marketing communications plan
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14745
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV