Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andželaen_US
dc.contributor.authorŪdris, Mārcisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other42929en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14758
dc.description.abstractMārcis Ūdris. Bakalaura darbs "Google AdWords meklētāja reklāmas efektivitāte starp iMārketings klientiem" Darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā apskatītajām interneta mārketinga kanālu īpatnībām un to efektivitātes mērīšanas kritērijiem, izpētīt Google AdWords meklētāja reklāmas kampaņu efektivitāti un salīdzināt to ar citiem izmantotajiem kanāliem starp uzņēmuma iMārketings klientiem, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā ir aprakstīta interneta mārketinga būtība, kanāli un to efektivitātes noteikšana, 2. nodaļā ir pētīta uzņēmuma iMārketings darbība, pakalpojumu attīstības tendence, 3. nodaļā ir analizēta interneta mārketinga kanālu efektivitāte un intervija ar nozares ekspertiem. Bakalaura darba apjoms ir 84 lpp. Darbā ir 12 attēli, 4 tabulas un 3 pielikumi. Atslēgvārdi: interneta mārketings, interneta mārketinga efektivitāte, Google AdWords, meklētājprogrammu mārketings, maksa par klikšķi mārketings.en_US
dc.description.abstractMārcis Ūdris. Bachelor thesis „Google AdWords search advertising efficiency amongst iMārketings customers”. Objective of the thesis is to research efficiency of Google AdWords search advertising campaigns, based on theory of internet marketing channels’ specialities and its efficiency measurement criteria, and compare it to the other channels used amongst enterprise iMārketings customers; discover failures and make proposals for improvement. The core of Internet marketing, channels and measurement of its efficiency has been described in the Chapter 1 of thesis; Chapter 2 is the research of enterprise iMārketings operations, tendency of service development, Chapter 3 analyzes efficiency of Internet marketing channels and interview with field experts. Bachelor thesis extent: 84 pages, 12 images, 4 tables and 3 annexes. Keywords: Internet marketing, Internet marketing efficiency, Google AdWords, search engine marketing, PPC marketing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleGoogle AdWords meklētāja reklāmas efektivitāte starp imārketings klientiem.en_US
dc.title.alternativeGoogle AdWards search advertising efficiency amongst iMārketings customers.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige