Lojalitātes programmas mazumtirdzniecībā.
Autor
Magone, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2014Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt klientu lojalitātes būtību un veidošanos, izmantojot mārketinga literatūrā piedāvātās koncepcijas, izpētīt mazumtirdzniecību lojalitātes programmas, salīdzināt uzņēmumu Prisma, Rimi un Maxima lojalitātes programmas un izstrādāt priekšlikumus kā uzlabot to darbību.
Bakalaura darbs sastāv no trijām daļām. Pirmajā nodaļā ir raksturota un analizēta lojalitāte mārketinga teorijā. Otrajā nodaļā ir analizētas lojalitātes programmas kā mārketinga instruments. Trešajā nodaļa ir veikts pētījums par mazumtirdzniecību lojalitātes programu ietekmi un to efektivitāti uz patērētāju, kas ietver novērojuma metodi, kontentanalīzes metodi un aptaujas metodi.
Iegūtie rezultāti var tikt izmantoti, lai pārtikas mazumtirdzniecības varētu pilnveidot un attīstīt savas lojalitātes programmas.
Atslēgvārdi: klients, lojalitāte, lojalitātes programmas, klientu kartes, mazumtirdzniecība, Rimi. The goal is to explore the nature of loyalty and formation, using marketing literature, explore loyalty programs in retail, copare companies Prisma, Rimi and Maxima loyalty programs and develop proposals for improving their functioning.
Bachelor thesis consists of three parts. The first chapter describes and analyzes the loyalty marketing theory. The second chapter analyzes the loyalty program as a marketing tool. The third chapter is made research of the impact of the loyalty programs in retail and efficienty to the consumer, which includes the observation method, content analysis method and survey method.
The results can be used for retail could improve and develop loyalty programs.
Key words: customer, loyalty, loyalty programs, customer cards, retail, Rimi.