• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A/S Swedbank mārketinga komunikācija sociālajos medijos.

Thumbnail
Öffnen
303-43118-Meiere_Elina_em10058.pdf (1.741Mb)
Autor
Meiere, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Informācijas tehnoloģiju straujā attīstība atstāj milzīgu iespaidu uz cilvēku paradumiem, tā veidojot arvien jaunus izaicinājumus un iespējas mārketinga un komunikāciju speciālistiem. Viens no izaicinājumiem - sociālie mediji, kuru popularitāte pēdējo gadu laikā strauji aug. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt A/S Swedbank mārketinga komunikāciju sociālajos medijos, lai, pamatojoties uz apkopoto teorētisko materiālu, interviju, sociālo mediju statistikas analīzi un mērķauditorijas aptauju, izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba izpētes procesā tika secināts, ka kopumā A/S Swedbank komunikāciju sociālajos medijos veic veiksmīgi, bet iespējami uzlabojumi satura stratēģijā un ir iespējams mērķtiecīgāk izmantot sociālos medijus kā pārdošanas kanālu. Darbs sastāv no 72 lapaspusēm, 3 tabulām, 21 attēla un 14 pielikumiem. Atslēgvārdi: sociālo mediju mārketings, mārketinga komunikācijas, digitālais mārketings, Swedbank.
 
The fast growth of information technology has left a huge impact on human habits creating new challenges and opportunities for marketing and communications specialists. One of the challenges - social media, whose popularity has grown immensely in the past years. The goal of this bachelor work is to research "Swedbank" marketing communication by means of social media to come up with advice for improvements, that is based on compiled theoretic materials, an interview, statistical analysis of social media and a survey of the target audience. While researching, a conclusion was made that the overall communication of "Swedbank" in social media is carried out successfully, but there are possible improvements for content strategy and possibly more efficient use of social media as a sales channel. This work consists of 72 pages, 3 tables, 21 pictures and 14 appendices. Keywords: social media marketing, marketing communication, digital marketing, Swedbank.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14763
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV