• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Efektīva vides reklāma Latvijā.

Thumbnail
Открыть
303-4884-Fjodorova_Inna_VadZ020932.pdf (1.855Mb)
Автор
Fjodorova, Inna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir „Efektīva vides reklāma Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz vides reklāmas kā mārketinga komunikāciju veida teorētiskajām nostādnēm, izanalizēt vides reklāmas efektivitāti Latvija. Mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi: •Izpētīt reklāmas kā mārketinga komunikācijas veida teorētiskos aspektus; •Izpētīt reklāmas izplatīšanas līdzekļus un to veidus; •Izskatīt reklāmas veidošanas un izvietošanas tiesiskās normas Latvijas Republikā; •Izanalizēt vides reklāmas veidošanas pamatprincipu īpatnības; •Noskaidrot vides reklāmas ietekmi un popularitāti, veicot patērētāju aptauju; •Izstrādāt priekšlikumus reklāmdevējiem par vides reklāmas izmantošanu mārketinga komunikācijās.
 
The theme of Bachelor paper is “Effective outdoor advertising in Latvia”. On theoretical viewpoint basis on outdoor advertising as one of the marketing communication of the Bachelor paper its purpose is to analyze outdoor advertising efficiency in Latvia. The main tasks to reach purpose are as follows: •To explore theoretical viewpoints of advertising as one of the marketing communication means; •To explore advertising distribution aids and means; •To review forming and placement of advertising on legal provisions in Latvia Republic; •To characterize basic principles of modeling outdoor advertising; •Manage costumer inquiry to clarify outdoor advertising impact and popularity. •To work out proposals for publicists about outdoor advertising usage in marketing communications.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14779
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV