"SONY" MĀRKETINGA STRATĒĢIJA
Автор
Čirkše, Guna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Fortiņš, Egīls
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma „Sony” mārketinga stratēģija.
Šajā darbā tiek analizēta un izpētīta „Sony” mārketinga stratēģija starptautiskajā tirgū,
kā arī, cik efektīvi darbojas „Sony” mārketings Latvijas tirgū.
Autore darbā apskata mārketinga stratēģijas veidus, tirgū ieiešanas instrumentus un pieejas.
Raksturo „Sony” kā starptautisku uzņēmumu, apraksta tā attīstību, koncepciju. Izpēta tā
globālo uzbūvi, kā tas iegājis ASV, Eiropas un Baltijas valstu tirgū, kādu mārketinga stratēģiju
pielietojis.
Autore dod savu vērtējumu, cik efektīvi darbojas „Sony” mārketinga stratēģija, izsaka
priekšlikumus, kas varētu „Sony” palīdzēt atgūt līdera pozīciju starptautiskajā tirgū.
Darbs sastāv no trīs daļām, tajā ietvertas piecas tabulas un seši attēli. s
The subject of this diploma work is about “SONY`s” marketing strategy.
This work analyses and investigates “SONY`s” international marketing strategy, as well
as the effectiveness of marketing strategy in Latvia.
Author examines different types of marketing strategies, market penetration instruments
and approaches. Also describes “SONY” as international company, considers its development
and conception. Looks deeper in global “SONY`s” structure, used methods to penetrate USA,
European and Baltic markets and the applied marketing strategies.
Author gives her opinion, how effective is “SONY`s” marketing strategy, gives proposals
that might help to regain their leading position within international market.
This work consists of three parts, it includes five tables and six pictures.