RĪGAS KOMERCPLATĪBU TIRGUS ATTĪSTĪBA, PROBLĒMAS UN TENDENCES
Autor
Zelčs, Alvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Džafarova, Anžela
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba “Rīgas komercplatību tirgus attīstība, problēmas un tendences” mērķis ir uz nekustamo īpašumu tirgus un to ietekmējošo faktoru analīzes pamata veikt nekustamo īpašumu tirgus problēmu pētījumu un noskaidrot patreizējo situāciju, kā arī noskaidrot turpmākās tirgus attīstības tendences.
Bakalaura darbā ir 64 lapas, 5 tabulas, 23 attēli un tas sastāv no 3 nodaļām.
Darbs sniedz vispārēju informāciju par nekustamā īpašuma tirgu, tā jēdzienu, cikliem, analīzes metodiku un ekonomiskās sistēmas ietekmi uz nekustamo īpašumu. Tiek analizēta Latvijas ekonomiskā situācija un situācija komercplatību tirgū, kā arī tirgus ietekmējošie faktori un salīdzināti Tallinas un Rīgas komercplatību segmenti, kā arī ekonomiskā situācija un turpmākās tendences komerctelpu tirgū. Secinājumos un priekšlikumos sniegtas NĪ tirgus attīstības analīzes un ietekmējošo faktoru ietekmē radušās svarīgākās atziņas un ieteikumi. The purpose of bachelor work under the title „Riga commerce space market development, problems and tendencies”. The object is the real estate market. It’s affecting factors and with reference to it analyzes real estate market problems, existing conditions and future tendencies.
Bachelor work consists of 64 pages, 5 tables and 23 figures that involve 3 parts.
It gives the common information about the market of real estate. There is also given an information of it life-history the definition of real estate market and effect from economic situation in country and how some factors affects commerce market. There is comprised commerce markets in Tallinn and Riga and economic situations in Estonia and Latvia. And marked further commerce market tendencies. On conclusions is provided information about the factors that impact the market, as well as the author has given suggestions how to enhance its development.