Show simple item record

dc.contributor.advisorDžafarova, Anželaen_US
dc.contributor.authorZelčs, Alvisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:09Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7538en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14795
dc.description.abstractBakalaura darba “Rīgas komercplatību tirgus attīstība, problēmas un tendences” mērķis ir uz nekustamo īpašumu tirgus un to ietekmējošo faktoru analīzes pamata veikt nekustamo īpašumu tirgus problēmu pētījumu un noskaidrot patreizējo situāciju, kā arī noskaidrot turpmākās tirgus attīstības tendences. Bakalaura darbā ir 64 lapas, 5 tabulas, 23 attēli un tas sastāv no 3 nodaļām. Darbs sniedz vispārēju informāciju par nekustamā īpašuma tirgu, tā jēdzienu, cikliem, analīzes metodiku un ekonomiskās sistēmas ietekmi uz nekustamo īpašumu. Tiek analizēta Latvijas ekonomiskā situācija un situācija komercplatību tirgū, kā arī tirgus ietekmējošie faktori un salīdzināti Tallinas un Rīgas komercplatību segmenti, kā arī ekonomiskā situācija un turpmākās tendences komerctelpu tirgū. Secinājumos un priekšlikumos sniegtas NĪ tirgus attīstības analīzes un ietekmējošo faktoru ietekmē radušās svarīgākās atziņas un ieteikumi.en_US
dc.description.abstractThe purpose of bachelor work under the title „Riga commerce space market development, problems and tendencies”. The object is the real estate market. It’s affecting factors and with reference to it analyzes real estate market problems, existing conditions and future tendencies. Bachelor work consists of 64 pages, 5 tables and 23 figures that involve 3 parts. It gives the common information about the market of real estate. There is also given an information of it life-history the definition of real estate market and effect from economic situation in country and how some factors affects commerce market. There is comprised commerce markets in Tallinn and Riga and economic situations in Estonia and Latvia. And marked further commerce market tendencies. On conclusions is provided information about the factors that impact the market, as well as the author has given suggestions how to enhance its development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleRĪGAS KOMERCPLATĪBU TIRGUS ATTĪSTĪBA, PROBLĒMAS UN TENDENCESen_US
dc.title.alternativeRiga non - residental space market development, problems and perspectivsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record