Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorTrane, Ņinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:59:10Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other7835en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14802
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Starptautiskās firmas ELKO Grupa mārketinga vadīšanas sistēmas pilnveidošana”. Bakalaura darba mērķis – pamatojoties uz teorijas atziņām un aptaujas rezultātiem, izanalizēt A/S ELKO Grupa mārketinga vadīšanas sistēmu, kā arī izstrādāt priekšlikumus A/S ELKO Grupa mārketinga vadīšanas sistēmas pilnveidošanai starptautiskā mārketinga apstākļos, uzsverot mārketinga vadīšanas procesu sistēmpieejas nozīmīgumu. Bakalaura darba pētīšanas uzdevumi ir: 1. Balstoties uz teorētisko materiālu analīzi izpētīt mārketinga vadīšanas sistēmas būtību un elementus, kā arī mārketinga vadīšanas īpatnības starptautiskā mārketinga apstākļos. 2. Apskatīt mārketinga komunikāciju būtību, veidus un vidi, kā arī integrēto mārketinga komunikāciju ietekmi uz starptautiska uzņēmuma attīstību. 3. Analizēt esošo situāciju IT tirgū, Baltijas un Austrumeiropas valstīs, lai gūtu priekšstatu par šī tirgus situāciju un attīstības perspektīvām. 4. Veikt A/S ELKO Grupa iekšējās vides analīzi. 5. Veikt A/S ELKO Grupa mārketinga stratēģijas analīzi Baltijas valstu un Ukrainas tirgos. 6. Ar aptaujas palīdzību noskaidrot, A/S ELKO Grupa esošo mārketinga vadīšanas struktūras priekšrocības un trūkumus un izveidot priekšlikumus tās pilnveidošanai. 7. Izstrādāt priekšlikumus mārketinga vadības sistēmas pilnveidošanai A/S ELKO grupa darbības attīstībai. Darba gaitā tika veikta teorētiskās literatūras referatīva analīze, kā arī statistikas datu analīze. Darbā tika izmantota aptauja un datu grupēšana un salīdzināšana. Bakalaura darbā tika iekļauti šādi temati – mārketinga vadīšanas sistēmas, starptautiskā mārketinga būtība un īpatnības un integrēto mārketinga komunikāciju izmantošana starptautiskā uzņēmumā. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumu un priekšlikumu daļas un pielikumu daļas. Darba pirmajā daļā skaidrota mārketinga vadīšanas sistēmas būtība un tā īpatnības starptautiskā firmā, kā arī starptautiskā uzņēmuma mārketinga komunikāciju īpatnības. Atsevišķi apskatīta mārketinga komunikāciju sistēma un starptautiskā uzņēmuma mārketinga komunikāciju vide, kā arī integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanas nepieciešamība starptautiskajā uzņēmumā. Darba otrajā daļā apskatīta tirgus situācija informācijas tehnoloģiju nozarē un tās galvenie dalībnieki, kā arī analizētas informācijas tehnoloģiju attīstības tendences Baltijas valstīs, Ukrainā un citās Austrumeiropas valstīs. Trešajā daļā seko starptautiskā uzņēmuma A/S ELKO Grupa darbības apraksts, vēsture un attīstība, kā arī produkcijas sortimenta apskats un analīze. Atsevišķi analizētas A/S ELKO Grupa mārketinga stratēģijas un komunikācijas Baltijas valstu un Ukrainas ofisos. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus ir 71 lapaspuses. Darba ir iekļautas 8 tabulas, 9 attēli, un 5 pielikumi. Literatūras sarakstā iekļauti 27 izmantotas literatūras avoti, t.sk. 9 ārvalstu.en_US
dc.description.abstractBachelor theme is „International company ELKO Group marketing management system improvement”. Bachelor objective is (to response on marketing theory, subsidiary comments and questionnaire results) to make an analysis of JSC ELKO Group marketing management system and make some proposals on how to improve marketing activity & strategic access of JSC ELKO Group marketing department taking into account development of international marketing system conditions. Bachelor research tasks are: 1. In response to theoretical material analysis make a research of marketing management methods and elements, point characteristics of international marketing management strategy. 2. Review the essence and aspects of marketing communication and the impact of integrated marketing communication to international company business development. 3. To make an analysis of IT market in Baltic and Eastern Europe countries in order to understand current market situation and possible development perspectives. 4. To examine JSC ELKO Group internal marketing functions 5. To make JSC ELKO Group marketing strategy review in Baltic States and Ukraine, to inspect IT market situation. 6. Make SWOT analysis of JSC ELKO Group marketing management strategy and make suggestions of its improvement. 7. To propose an independent marketing strategy amendment of JSC ELKO Group marketing department activity. The performance of this Bachelor was based on theoretical literature and statistics data analysis as well as research and data comparison. Bachelor author has mentioned several themes – Marketing management system, international marketing essence and usage of integrated marketing communication. Bachelor contains of an introduction, 4 chapters, conclusion and suggestions part and appendix. The explanations of marketing management methods and communication usage in the international company are provided in the first part of this Bachelor. Methods of integrated marketing communication are mentioned separately in the same chapter. Second part of this Bachelor is based on IT market analysis and development tendencies in Baltic States, Ukraine and other Eastern Europe countries. Third part consists of JSC ELKO Group business development, historical data, and product portfolio analysis. JSC ELKO Group marketing strategy and communication review around Ukraine and Baltic States is provided separately. The overall volume of the Bachelor (excluding appendixes) is 71 pages. Bachelor includes 8 tables, 9 pictures and 5 appendixes. The list of used literature consist of 27 sources (inc. 9 international)en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleStarptautiskās firmas ELKO Grupa mārketinga vadīšanas sistēmas pilnveidošanaen_US
dc.title.alternativeInternational company ELKO Group marketing management system improvementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию