• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interaktīvo mācību metožu izmantošana apgūstot krievu valodu kā svešvalodu 8. klasē

Thumbnail
Открыть
299-29659-Rundzane_Lidija_lr09238.pdf (857.4Kb)
Автор
Rundzāne, Lidija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs „Interaktīvo mācību metožu izmantošana apgūstot krievu valodu kā svešvalodu 8.klasē ”veltīts vienai no interaktīvās metodes- domu karte izpētei un tas pielietojams mācību grāmatas „Labdien, tas esmu es” (Здравствуй, это я) papildinājumā. Darba gaitā ir izpētīta sekojošu autoru zinātniskā un normatīvā literatūra: N, Zamkovaja, I. Moiseenko, N. Soosar, E. Korotaeva, N. Suvorova, T. Gabaij, N.Gaļkovau.c. Svešvaloda. Mācību priekšmeta standarts 1.-9.klasei, Ministru kabineta pielikums par 2010.gadu; E. Azimovs, A.Šukins „Jaunā metodiski terminoloģiskā vārdnīca”. Interaktīvās metodes pieder pie komunikatīvi- darbības pieejas inovatīvām metodēm. Tās ir universāls, attīsta visu vecumu mācekļu kritisku domāšanu. Šajā darbā domu karte ir pasniegta kā viena no interaktīvās metodes pielietojuma variantiem mācību grāmatas „Labdien, tas esmu es” papildinājumā. Šajā darbā mērķis – veidot mācību stundas materiālus domu kartes izmantošanai, parādīt kā pielietojas šī metode praksē 8.klasē. Galvenais uzdevums- izpētīt zinātnisko literatūru, noteikt interaktīvās metodes pamatjēdzienus, veidot mācību stundu izstrādes, aprobēt tās.
 
Graduation work “Interactive learning methods using in Russian as foreign language 8 form students” dedicated to one of interactive method – mind – card’s investigation and for learning book “Good Afternoon, It is me” supplement. In this graduation work are studied as follows authors` learned and normative literature: N. Zamakovaja, I.Moiseenko, N.Soosar, E.Korotaeva, N.Suvorova, T.Gabaij, N.Gaļkova and others. Foreign language standard from 1st to 9th form, appendix Regulations issued by the Cabinet in 2010 year; E. Azimovs, A.Šukins “The New methodological nomenclative dictionary”. Interactive methods befit to communicative exercises approach innovative methods. They are universal; develop critical minding all ages of learners. The mind – card in this work is offered as one of interactive method using variety for supplement learning book “Good Afternoon, It is me”. The aim of this work – to pattern learning lessons materials for using mind – card, to show how it is working practice in 8 forms. The main aim – to find out scientific literature, to diagnose general conception from interactive methods, to form learning lessons output, to approbate them.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14816
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV