Kritiskās domāšanas elementu izmantošana temata "Prizma" apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11.klasē
Author
Riekstiņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2013Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore ir izstrādājusi bakalaura darbu „ Kritiskās domāšanas elementu izmantošana temata „ Prizma” apguvē vispārizglītojošās internātvidusskolas 11. klasē”, kura mērķis ir izpētīt kritiskās domāšanas elementu izmantošanas iespējas temata „Prizma” apguvē matemātikā 11. klasē. Darbā analizēta literatūra par kritiskās domāšanas izmantošanu mācību procesā un matemātikā, par mācību procesu vispārizglītojošās internātskolās, kā arī noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un matemātikas standartu.
Darba praktiskajā daļā ir modelēti un izanalizēti pieci stundu tematiskie plāni (atbilstoši matemātikas standartam). Izstrādātie stundu plāni tika aprobēti Bebru vispārizglītojošas internātvidusskolas 11. klasē.
Darba apjoms ir 68 lpp., 4 nodaļas, 6 apakšnodaļas, 7 pielikumi, 8 tabulas un 3 attēli. The author has developed a Bachelor paper regarding "Usage of Critical Thinking Elements in the Acquisition of the Topic „Prism” in the 11th Grade of Comprehensive Secondary Bording School", the aim is to explore the use of critical thinking element opportunities in the topic of „Prism” in mathematics for the 11th grade. The paper consists of literature analysis on the use of critical thinking in the learning process and math also on the learning process for general education in boarding schools, as well as rules on the state general secondary education standard and math standards.
The practical part consists of five-lesson modeled and analyzed thematic plans (according to the standard of math). The developed lesson plans were approbated in the Bebru comprehensive secondary boarding school.
The paper consists of 68 pages, 4 chapters, 6 subdivisions, 7 attachments, 8 tables and 3 figures.