Audzēkņu referātu izmantošana atkritumu tematikas iekļaušanai ķīmijas apguvē
Автор
Vilcāne, Gizela
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Cēdere, Dagnija
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Izpētot literatūru, konstatēts, ka Latvijā pašreiz nav metodikas profesionālo vidusskolu skolotājiem par atkritumu saimniecības tematu iekļaušanu ķīmijas mācību saturā. Darbā pētīta literatūra par atkritumu tematiku, patstāvīgo darbu organizēšanu un patstāvīgā darba mācību metodēm. Izmantotas aptaujas zināšanu līmeņa noteikšanai atkritumu jomā. Uzrakstīta referātu izstrādes metodika, aprobēta Ogres Amatniecības vidusskolā un iegūts audzēkņu darba pašvērtējums. Maģistra darbu var izmantot līdzīgās profesionālās vidusskolās. Analyzing the literature it is concluded that at present the teachers of Latvian Secondary vocational schools have no methodics on waste economy thematics integration in to the content of chemistry studies. The work offers studies on landfills literature, organization and methods of independent work of students. The author presents questionnaires for defining the level of knowledge in the waste thematics. Methods on writing reports are presented as they have been used in Ogre Secondary School of Crafts and the self-evaluation of students. The m. sc. paper can be used in similar vocational schools.