• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viedtālruņa programmaturas lietojamības testēšana

Thumbnail
Открыть
302-44346-Ginkuls_Dmitrijs_dg10016.pdf (2.087Mb)
Автор
Ginkuls, Dmitrijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pēdējos gados Lietotāja Pieredze (User Experience) kļūst par populāro trendu lietotņu izstrādē, kas apmierina lietotāja prasības, it īpaši mobilo lietotņu izstrādē. Pa šiem gadiem tādi mobilo telefonu operētājsistēmu izstrādātāji, kā Apple un Google, izstrādāja dažādas pieejas un pamācības, kas palielina trešās puses lietotņu lietojamību. Darba mērķis ir notestēt dažādu Android un iOS lietotņu lietojamību, to navigācijas modeļus un citus efektīvus dizaina risinājumus, un dot secinājumu, kuras dizaina pieejas vislabāk ir piemērtos lietotāju mērķu un cerību sasniegšanai. Pētījumā tiks iekļauts dažādas pieejas lietotņu dizaina risinājumu un lietojamības analizē, kura pamatā galvenā pieeja būs lietotņu testēšana ar cilvēku acs izsekošanas sistēmu. Lietotāju skatiena punkta datu vākšanas var dot svarīgu informāciju, kas var palīdzēt analizēt lietotņu dizaina pieeju efektivitāti.
 
Over the past few years User Experience has become a popular trend in development of applications that satisfies user’s needs, especially in development of mobile phone applications. Different approaches and guides have been developed over these years by mobile phone operating system developers like Apple and Google to increase usability of the third party applications. The aim of this work is test usability of various Android and iOS applications, their navigation patters and other design effective solutions and find out which design approaches fits users best in achieving their goals and expectations. Research will take use of different approaches in analyzing application design solutions and usability, of which main approach will be testing applications with human eye tracking system. Gathered data of user’s gaze point can give critical information which can help analyses the effectiveness of the application’s design approaches.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14957
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV