Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorDzērve, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T06:28:47Z
dc.date.available2015-03-24T06:28:47Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14536en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/14979
dc.description.abstractMaģistra darbā izpētīta uzņēmuma SIA „Varner Baltija” veikalu tīkla „Bik Bok” pircēju apmierinātība, kuras ietvaros autore pievēršas gan teorētiskam, gan praktiskam pētījumam. Autores maģistra darba mērķis ir izpētīt un atklāt nepilnības saistībā ar pircēju apmierinātību veikalu tīklā „Bik Bok”, kā rezultātā sniegt pamatotus priekšlikumus SIA „Varner Baltija” veikalu tīkla „Bik Bok” darbības uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā tiek izpētītas mazumtirdzniecības attīstības tendences, uzņēmuma darbība, kā arī veikalu tīkla „Bik Bok” mārketinga darbība. Otrajā autore izpēta ar pircēju rīcību tirgū saistītos teorētiskos aspektus. Trešajā nodaļā tiek izpētīti veikalu „Bik Bok” atgriezuma akti un pircēju apmierinātības aptaujas rezultāti. Darba uzskatāmībai autore izmantojusi 4 tabulas, 23 attēlus, kā arī pievienojusi 3 pielikumus. Kopējais darba apjoms ir 105.lpp neieskaitot pielikumus. Maģistra darbā izstrādātās rekomendācijas izmantojamas uzņēmuma SIA „Varner Baltija” veikalu „Bik Bok” pircēju apmierinātības celšanai, kā arī jebkura apģērbu mazumtirgotāja darbības ar pircējiem efektivitātes palielināšanai.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju apmierinātības pētījums veikalu tīklā „BIK BOK”en_US
dc.title.alternativeCustomer satisfaction research in „BIK BOK” shopsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige