Latvijas interneta veikalu attīstības grūtības pasaules tirgū
Автор
Zaiceva, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Liepiņa, Kristīne
Дата
2010Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbā „Latvijas interneta veikalu attīstības grūtības pasaules tirgū” tiek izpētīta elektroniskās komercijas sfēra Latvijā un pasaulē, tās pēdējo gadu tendences, nozares attīstība un pašreizējas situācijas analīze.
Darba pētāmie objekti ir 3 Interneta veikali. Diplomdarbā tiek analizēta e-komercijas sfēra Latvijā, un tiek veikti interneta veikalu darbības analīze un salīdzinājums. Galvenais pētāmais objekts darbā ir Latvijas interneta veikals WWW.SAITEG.COM Darba rezultātā tika izstrādāti priekšlikumi interneta veikala darbības uzlabošanai.
Analīzē tika izmantoti pētījumi, literārie izdevumi, publikācijas, preses paziņojumi, kā arī jaunākie statistikas dati.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 9 nodaļām, nobeiguma, informācijas un literatūras avotu saraksta, kā arī satur 11 attēlus, 4 tabulas un 45 informācijas un literatūras avotus.
Atslēgvārdi: internets, interneta veikali, pasaules tirgus. My graduation work is called „Latvian Internet shops development difficulties in world market”; there is researched field of electronic trades in Latvia and elsewhere in the world- main tendencies for the last years, progression of the industry and current situation.
In agenda the research objects are Internet shops. The graduation work is analyzing e-trades field in Latvia: it is carried out an analyzing and reconciling of the activity of Internet shops- due to this it has been worked out suggestions to improve a progress of an Internet shop; source of this was scientific research, literary editions, publications, press releases, and latest statistics.
The main object of research of this graduation work is Latvian Internet shop WWW.SAITEG.COM.
The graduation work is composed of introduction, nine chapters, conclusion, information and literature list, 11 images, 4 tables and 45 information and literature sources.
Key words: internet, internet shops, world market.